Bdoel je deze?Pti schreef: wo 27 mar 2019, 13:33 Ik knap toch wel een beetje af op Hedone door die afgrijselijke slappe Italiaanse kvdw aftreksels die eronder staan op de website.
https://www.hedonecafe.ro/echipamente-p ... re-hedone/
Bdoel je deze?Pti schreef: wo 27 mar 2019, 13:33 Ik knap toch wel een beetje af op Hedone door die afgrijselijke slappe Italiaanse kvdw aftreksels die eronder staan op de website.
Oei, dat is p ET iPti schreef:Auw m'n ogen!
Die hebben wij in Eeklo gezien bij de kaaifeesten in Oktober toen die nog kon optreden, dat wordt nu wat lastiger. Was een zeer benaderbaar figuur, hij stond bij de artiesten ingang handtekeningen te plaatsen en op de foto gaan, vroeg die aan m'n meissie of ze ook met hem op de foto moest, toen wisten we niet wie die snuiter was! Dus nee dankuwel, we zijn maar doorgelopen en hadden het idee dat hij het vreemd vond!EspressoEelco schreef:zo lelijk is ti toch ook weer niet.
Vindt wel een catchy ding.
Maar ja, ik luister ook naar Eddy Wally, dat zeg misschien al genoeg
Hier de schroefdraad, de maalkamer en het wipertje in beeld.Pti schreef:Bob kun je eens foto's maken van die hybride schijven, of de maalkamer ofzo? Ik ben daar wel erg benieuwd naar.
Ik heb verschillende koffie groen liggen en brand 400 a 800 gram per keer. Die drink ik dan tot het op is zodat ik uit 1 zo'n batch het beste kan halen.EspressoEelco schreef:Gebruik je voornamelijk één soort koffie bob? Of heb je verschillende in de kast staan. Misschien is het leuk om verschillende koffies te vergelijken in een Hedone vs. Niche ?
Terug naar “Koffiemolens & malers”