Re: gespot

411
Ik zou wel willen zij het niet dat de buurtjes soms een beetje lullig doen als ik een paar kilo koffie wil branden en dat doe ik ongeveer om de week, ik heb nu gelukkig een hele goede noodoplossing gevonden en mag af en toe een paar kilo bij een bekende brander branden en dat doe ik dan nog steeds zelf, ik zou best hier of daar een eigen plek willen hebben, maar ruimte is hier verschrikkelijk duur.

Zou die een grotere gekocht hebben, hij is toch nog niet zolang met deze in de weer?

Bedankt voor de opmerkzaamheid.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

413
Die heb ik ook. Gebruik altijd de aanrechtrand haha. Dat ding ligt ergens in een hoekje achter m'n maler.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

414
Joep schreef:Die heb ik ook. Gebruik altijd de aanrechtrand haha. Dat ding ligt ergens in een hoekje achter m'n maler.
Ik gebruik het tamp-station ook achter de maler! Om er dingen op te zetten. Verder ook de aanrecht-rand, of een hockey-puck die ook onder handbereik ligt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

415
Ik heb nu deze en dat is een mooi en stabiel tamperstation,
ik heb al van alles geprobeerd maar dit is een blijvertje ;)

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

416
Ik zweer bij mijn simpele dosertamper met plastic tampvoet.
Is zeer snel en garandeert een goeie maar vooral constante tamp.
Verder is de tamp altijd loodrecht.
Met los tampen verschuift de puck wel eens waardoor hij chanelling kan veroorzaken en een onregelmatige extractie.