Re: Man en mes
422Per ongeluk mee gekopieerd. Staat de winkel en wil l niet de indruk geven dat ik reclame maak voor, overigens kleine winkel/atelier, waar enorm vakmanschap in behuisd is. Erg fijn om te zien dat dat soort zaken nog bestaan.

423Per ongeluk mee gekopieerd, wil ook niet de indruk geven in dit forum ongewenst reclame te maken. Krijg wel een erg fijn gevoel bij, en, in dit soort zaken/ ateliers. Om Gilde en ambacht fysiek te ervaren blijft buitengewoon bijzonder.gilleko B. schreef:Per ongeluk mee gekopieerd. Staat de winkel en wil l niet de indruk geven dat ik reclame maak voor, overigens kleine winkel/atelier, waar enorm vakmanschap in behuisd is. Erg fijn om te zien dat dat soort zaken nog bestaan.

425Antwoorden hier wel zichtbaar 
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
426het zakmes op 1:17 lijkt me een namaak- Chris Reeve Sebenza dus die knul moet pak rammel
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
427LS.,
Ik ga een klein serietje messen maken, 5 stuks. De messen zijn 22 cm lang (totale lengte) met een dikte van 4.4 mm O2 staal (= gehard 1.2824 staal). De handvaten ga ik maken van zwart micarta met mooie mozaikpennetjes erin. Er komt een liner in van groen, rood of blauw. De messen worden convex (=bol) geslepen, waardoor ze heel erg sterk zijn.
Ik ga er een paar voor kostprijs aan forumleden wegdoen. Het gaat mij vooral om "skills" in de vingers te krijgen.
Als je belangstelling hebt, dan laat het maar weten.
Cheers, TY

Ik ga een klein serietje messen maken, 5 stuks. De messen zijn 22 cm lang (totale lengte) met een dikte van 4.4 mm O2 staal (= gehard 1.2824 staal). De handvaten ga ik maken van zwart micarta met mooie mozaikpennetjes erin. Er komt een liner in van groen, rood of blauw. De messen worden convex (=bol) geslepen, waardoor ze heel erg sterk zijn.
Ik ga er een paar voor kostprijs aan forumleden wegdoen. Het gaat mij vooral om "skills" in de vingers te krijgen.
Als je belangstelling hebt, dan laat het maar weten.
Cheers, TY

-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
428Wat leuk! Ben benieuwd!!
Als je opdrachten aanneemt voor een broodmes met een lang lemmet van zo'n 30cm hoor ik het ook graag.
Als je opdrachten aanneemt voor een broodmes met een lang lemmet van zo'n 30cm hoor ik het ook graag.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
430Ik wil er graag een bestellen!