Re: Wat drink je nu?

4241
Wel erns gedaan op mij toenmalige werk. Mensen allemaal spullen me (waaronder branders) en Nerden maar.
En zelfs een ‘koffiecursus’ van een ‘gecertificeerde‘ barista.

Hoop gesjouw, maar erg leuk.
Thuis: Londinium 1P * Londinium Compressa * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

Re: Wat drink je nu?

4243
Terwijl ik denk dat juist leuk is als je het met twee mensen doet, de een neemt z'n spullen mee naar de ander. Zoals hier dus bij Fransg en Swirlyespresso. Is het wat mij betreft te behappen: overzichtelijk en minder 'druk´.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Re: Wat drink je nu?

4244
Na meer reflectie van de middag was voor mij het meest indrukwekkende de door Frans zelf gebrande bonen. Die waren erg lekker vooral de bonen die hij op de Etzmax had waren heerlijk. Bewijst misschien maar weer dat de grootste impact van de bonen en het water komt.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6

Re: Wat drink je nu?

4246
Wat tof dit. En wat mooi om te zien dat er toch nog wat magisch verschil is ondanks alle techniek in de decent. Dan wordt zo'n Vectis toch wel interessant. En zelf bonen branden is dan helemaal nog een mooie toevoeging. Ik hoop er ooit nog eens mee te beginnen. Kortom, een Londinium is eigenlijk de end-game... Of toch niet?...

Re: Wat drink je nu?

4249
Pti schreef:Dankjewel! Ja plotseling overlijden in de familie, heel dichtbij, nare situatie en daarom weekje dicht geweest.
Het leven is soms ruk en je staat dan machteloos. Gecondoleerd en veel sterkte.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”