Re: Timemore Sculptor 064 en 078

455
omeCo schreef: za 13 mei 2023, 17:24 Uiteindelijk zijn er ongeveer 3800 078s gepledged.
Hoe zie je dat?

Btw kreeg ik net een mail met t volgende:
“Fourthly, we are excited to announce that our project will be launching on Indiegogo InDemand next week. If you missed out on the early bird pricing, please provide us with your information so that we can continue to offer you the early bird pricing.”

Wat bedoelen ze daar mee? Ik zat na de eerste verhoging dus 529dollar moet ik ze dan benaderen ofzo?
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

Timemore Sculptor 064 en 078

457
mr Blanc schreef:
bobbee schreef: za 13 mei 2023, 16:00 Ik kan nog afhaken....
Twijfel heel erg en dat vanwege de eigenijk onnodige kosten. [emoji4]
Gewoon doen! Als t niets is doe je m zo weer weg! En ja als je er iets verlies op zou hebben…volgens mij is de koffie sowieso geen goedkope hobby en zie ik t gewoon als iets leuks nieuws! Voor tzelfde geld heb je bijna een moonraker (OK iets minder) maar als je t zo vergelijkt is de prijs echt prima
Zo is het mr Blanc! Ik vind het een leuk en spannend avontuur. En als ik er financieel een beetje bij inschiet, dan is dat maar zo. Maar eerlijk, ik denk dat de sculptor een ruwe diamant is. Het ontwerp is top want vrijwel geen retentie. Hoppertje kan veel beter en gaat ongetwijfeld door deze of gene ontwikkeld worden. De maalschijven, dat zal de tijd uitwijzen hoe goed of middelmatig ze zijn maar ook daar gaan alternatieven voor komen.

Diamantje in de dop!
Laatst gewijzigd door omeCo op za 13 mei 2023, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Timemore Sculptor 064 en 078

458
omeCo schreef: za 13 mei 2023, 18:23
Zo is het mr Blanc! Ik vind het leuk en spannend avontuur. En als ik er financieel een beetje bij inschiet, dan is dat maar zo. Maar eerlijk, ik denk dat de sculptor een ruwe diamant is. Het ontwerp is top want vrijwel geen retentie. Hoppertje kan veel beter en gaat ongetwijfeld door deze of gene ontwikkeld worden. De maalschijven, dat zal de tijd uitwijzen hoe goed of middelmatig ze zijn. Ook daar gaan alternatieven voor komen.

Diamantje in de dop!
Amen 🙏
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart