Re: Informatie over Bellezza?
51Toch goeie aanvulling!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Zij heeft alleen begin juni vorig jaar slechts enkele berichten geschreven en daarna niets meer dus ik denk dat ze geen actief lid meer is.gilleko B. schreef: zo 07 aug 2022, 10:39 Ik zit in alle rust op mijn gemak draadjes door te lezen, waaronder deze. Maar de hamvraag is: wat heeft Saskia nu gekocht?
Nog op de valreep....laat die maler gaan en pak een Eureka XL! Veel minder retentie en overal beter dan dit standaard model van bellezza. De XL heeft zichzelf in korte tijd bewezen.Pimww schreef:Ik sta op het punt om vandaag bij Casabarista Ermelo een Bellezza Inizio R Push & Go + Bellezza Piccola OD bonenmaler te gaan kopen. Door jullie opmerkingen ga ik nog wel wat vragen stellen tav garantie en onderhoud dus dank daarvoor. Ik zal over een paar weken wel wat gebruikservaringen met jullie delen.
Dan krijgen we iig (hopelijk) wat gebruikerservaringen van de twee producten.bobbee schreef: ma 08 aug 2022, 13:45 De Oro is ook een optie inderdaad maar omdat er werdt geopperd voor een Grind On Demand maler leeknde XL de beste keus.
(volgens mij zijn wij alleen te laat en is de koper al onderweg)