Wat betreft de probes. Ik heb een phidget met 2 probes. Geen idee of dit de beste optie is. Eventueel kun je ook een mastech opzoeken. Die zijn goedkoop en worden volgens mij ook vaak gebruikt.
Ziet er netjes uit.we tigers schreef: za 09 okt 2021, 12:37k ben wel benieuwd naar wat feedback op onderstaand plaatje.
Ik weet hoe ik al die info in mijn scherm kan krijgen zoals ik dat bij jou zie. Ik ben nog een beetje mijn weg aan het zoeken in Artisan. Gewicht voor en na staan onderin. 250 gram in, 215 gram uit, 14% gewichtsverlies. AUC; weet ik niet wat dat betekent. De vragen die je stelt zijn voor mij dingen om uit gaan zoeken, want ik heb geen idee. Maar dank voor de aandachtspunten! Vind ik fijn.fransg schreef: za 09 okt 2021, 17:38Ziet er netjes uit.we tigers schreef: za 09 okt 2021, 12:37k ben wel benieuwd naar wat feedback op onderstaand plaatje.
Paar details:
Gegevens over gewicht voor/na ontbreken? AUC is ook niet vermeld/bijgehouden? Ontwikkelfase loopt bij jou (waarom) tot rond 235ºC? FC viel niet samen met de verwachte FC, waarom niet aangepast in "phases"? Op eenderde van ontwikkelfase loopt RoR omlaag tot onder de 3ºC/min wat ik (misschien onterecht) als minimum aanhoud. Wat veroorzaakte dat?