Jep, ik heb gewoon het schema van de E61 er bij gehouden en heb ieder onderdeeltje afzonderlijk kunnen identificeren en heb ik terug geplaatst.
Zou het kunnen dat de witte rubberen ringen die Peter mij leverde te dik zijn?
Re: Project Izzo Alex Duetto v2
52Staat het driehoekige pennetje wel goed haaks op het schoteltje? Is teer schroefdraad en zo verbogen.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
Re: Project Izzo Alex Duetto v2
53Na overleg met Peter (Kafko) eens gekeken naar de pomp druk van de rotatiepomp. Die stond inderdaad hoog afgesteld, namelijk meer dan 13 bar. (Dat ik dat zelf nog niet had gezien... ) Deze terug geschroefd naar 9,5 bar en het lekken is nu gestopt. De kleppen onder de groep zijn namelijk overdruk kleppen. Weer een probleem opgelost dus!
Het enige waar ik me over verbaas is dat 'slechts' 14 bar genoeg is om de pressure relief kleppen te openen. Of is dat normaal?
Het enige waar ik me over verbaas is dat 'slechts' 14 bar genoeg is om de pressure relief kleppen te openen. Of is dat normaal?
Klopt, maar ik heb deze dan ook heel voorzichtig aangedraaid!kilo schreef:Staat het driehoekige pennetje wel goed haaks op het schoteltje? Is teer schroefdraad en zo verbogen.