Re: Rocket Appartamento

51
Hoi,

In principe gewoon er bij. Was wel weer toe aan een nieuw speeltje.... Best decadent maar goed, lekker boeien :)

Was dus op zoek naar een compacte HX en sinds ik de mini rocket zag was ik fan.

Vind het ook leuk om het verschil met de Olympia te proeven.

Beetje experimenteren dus, kijk wel welke ik op termijn hou.

Groet!

56
Allemaal niet zo boeiend maar misschien maak ik er iemand blij mee :)

16 gram Guatavita van Fascino, Kinu M47. Extractie 25 seconden, 38 gram in het kopje. Maling mocht iets fijner maar goed, het smaakte prima. Vooralsnog bevalt de Rocket prima. Zet er lekkere shots mee en voldoende stoomkracht voor het opschuimen van de melk.
Afbeelding

Re: RE: Re: Rocket Appartamento

58
MichigAlex schreef:Ziet er goed uit! Ik vond de guatavita ook erg lekker!!
Hoe komt het dat je gelijk over wilt gaan naar vst en IMS en waar heb je die besteld?
Hoi,

Geen specifieke redenen anders dan dat ik goede ervaringen heb met VST bakjes en een IMS scherm. Psychologisch gezien zal de espresso er een stuk beter door smaken :)

Bestel mijn spullen eigenlijk altijd bij Kafko. Eerlijke prijzen, goede service en ik gun het ze.

Groet

59
sins kort ook in bezit van een appartamento, hiervoor had ik een evolutione v2 ook een prachtig ding maar eerlijk gezegd vind ik de appartamento er een stuk beter uitzien en de koffie smaakt hetzelfde, de bereiding is ook hetzelfde, goed het vibratie pompje maakt iets meer geluid, daarvoor zijn de looks beter en eerlijk is eerlijk het oog wil ook wat.
Rocket Appartamento brass / Mazzer Super Jolly / Kinu M47 v3