Re: Rocket Appartamento

2
Opvolger van de classic blijkbaar, kleiner dus handig als je de normale rocket cellini premium plus V3 niet kwijt kunt.
Wanneer komen ze met een hevel machine om de lijn compleet te maken. Is een kwestie van tijd denk ik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

5
R&B schreef:Ben benieuwd hoe deze zich verhoud tov de expobar office Leva. Zal ongeveer hetzelfde geprijsd zijn?
Qua lekbak blijft de Expobar ongeëvenaard, daardoor werkhoogte prettiger m.i.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

6
Ik ben ook benieuwd of het vanuit technisch oogpunt ook super is of dat er ergens op ingeleverd wordt.
M.a.w. komen de 100% espressodrinkers aan hun trekken of zal het verstandig zijn om een andere type van Rocket te kiezen (andere merken even buiten beschouwing te laten). Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

7
Een nadeel is dat hij maar één drukmeter heeft, volgens mij alleen van de boiler. Dat geeft dus slechts een grove indicatie van de boilertemperatuur. Een pompdrukmeter had ik ook wel fijn gevonden.

Verder zijn het vooral de compacte afmetingen die me zouden aantrekken (nog niet bekend), al is de office Leva natuurlijk ook erg compact.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

8
De appartamento stond op de stand van CasaBarista. Zag er erg goed uit vond ik. De manometer is idd van de boiler.
En heel mooi compakt.
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||