Ik zet het (met potlood) in de agenda!
(... vrijdag is het nogal druk met alle activiteiten hier...)
Re: Lelit Bianca
52Heel leuk. Ik denk wel dat het zou moeten kunnen en zou eventueel de EG-1 wel mee kunnen nemen als alles lukt.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
53Daar verheug ik me nu al op!Erik82 schreef: ma 01 okt 2018, 18:53 Heel leuk. Ik denk wel dat het zou moeten kunnen en zou eventueel de EG-1 wel mee kunnen nemen als alles lukt.
54Je raadt nooit wat er in de agenda staat!
Moet alleen nog even kijken of het lukt ivm tijd. Kinderen ophalen van school, dan 2 uur rijden naar Zoetermeer en dan nog even naar Noord Holland. Weet niet of ik daar verstandig aan doe in mijn geval.
Moet alleen nog even kijken of het lukt ivm tijd. Kinderen ophalen van school, dan 2 uur rijden naar Zoetermeer en dan nog even naar Noord Holland. Weet niet of ik daar verstandig aan doe in mijn geval.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
55Als het mij lukt kun je met me meerijden. Die optie heb je altijd nog. Datum is voor mij zo goed als zeker.
Laatst gewijzigd door Erik82 op ma 01 okt 2018, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
56Tuurlijk wel, met de cafeïne tank vol weer terug.bobbee schreef: ma 01 okt 2018, 20:02 Je raadt nooit wat er in de agenda staat!
57Genoteerd.
Zal de nieuw Niche maler meenemen.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
58Heb je de niche al binnen?kilo schreef:Genoteerd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
59Nee, dat helaas nog niet. Maar ze zijn/ worden deze week verzonden.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero
60Staat genoteerd.
Leuk initiatief! En dat op de internationale dag voor de koffie.
Leuk initiatief! En dat op de internationale dag voor de koffie.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500