Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers

562
omeCo schreef:
fransg schreef:Thorens Concrete, Roksan Xerxes

Dat vraagt om foto’s
Staat er al tussen. Als je vluchtig kijkt lijkt het op een crêpe plaat of een parasolvoet. Uiteraard niet als belediging bedoeld!!

Afbeelding
Zelfs met heel verbeelding lukt het me niet.
Afbeelding

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

565
fransg schreef:Die met twee platen naast elkaar is precies een DJ set

Ik denk dat heel wat mensen er een grammofoonplaat op hebben gelegd, ja en dan gek opkijken als de boel smelt!
Die heeft nog het meeste weg van een Keith Monks platenreiniger MK-III deze heb ik jaren in bezit gehad en duizenden LP's en Singles op gewassen om het wasmiddel op te zuigen was er een soort holle toonarm die op de plaat van binnen naar buiten liep en om geen geheel vacuum te trekken liep er een katoenen draadje doorheen.
Afbeelding

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

566
@3aan schreef:
fransg schreef:Die met twee platen naast elkaar is precies een DJ set

Ik denk dat heel wat mensen er een grammofoonplaat op hebben gelegd, ja en dan gek opkijken als de boel smelt!
Die heeft nog het meeste weg van een Keith Monks platenreiniger MK-III deze heb ik jaren in bezit gehad en duizenden LP's en Singles op gewassen om het wasmiddel op te zuigen was er een soort holle toonarm die op de plaat van binnen naar buiten liep en om geen geheel vacuum te trekken liep er een katoenen draadje doorheen.
Afbeelding
Prachtig, nooit geweten dat dat bestond. In trek er altijd met zo een speciaal harig vegertje er overheen. Maar af en toe een zacht tik en kraakje levert tijdens het luisteren ook wel zijn charme op .

Afbeelding