Zo. Die had wel wat liefde nodig!fransg schreef:
Re: Koffiefilm(pje)s
571LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Zo. Die had wel wat liefde nodig!fransg schreef:
het ding was levensgevaarlijk verwaarloosd
Ik heb vorige week de boiler seal ring vervangen van mijn pavoni. Die sloot niet goed af.fransg schreef:het ding was levensgevaarlijk verwaarloosd
Aan de voet hadden ze moeten kunnen zien (er zitten gaten in) dat er vocht uit liep, en de lek in de aanhechting van de zetgroep was er ook al even maar dat hadden ze zo gelaten. Griezelig wat ervan had kunnen gebeuren. Als ze geen aardlekschakelaar hadden gehad was een elektrocutie niet denkbeeldig.
Bij een iPhone kun je denken "een barst in het glas, de accu is in een mum leeg maar zolang ik kan bellen zal het wel goed zijn" maar met zulke oude machines is dat riskant.
Zou maar eens bij mezelf te rade gaan, je hebt vast nog wel zo'n speeltje liggen of moeten wij nu denken wat is die Bob toch een geheelonthouder . . . . ?bobbee schreef:Ik zal vragen of mijn buurvrouw nog iets wat trilt heeft liggen in het nachtkastje wat ik kan lenen om eens te proberen voor de Niche.
Come again?@3aan schreef:Zou maar eens bij mezelf te rade gaan, je hebt vast nog wel zo'n speeltje liggen of moeten wij nu denken wat is die Bob toch een geheelonthouder . . . . ?bobbee schreef:Ik zal vragen of mijn buurvrouw nog iets wat trilt heeft liggen in het nachtkastje wat ik kan lenen om eens te proberen voor de Niche.
Terug naar “Leuk en interessant”