Re: Bezzera strega

61
gilleko B. schreef:Excuus beste mensen, mijn zoon was.zijn autosleutel kwijt en smeet met deuren, mijn vrouw kwam net binnen van haar werk, en totaal onafgesproken en kwam er een koffievrindje op zijn fiets langs. En ja hoor, pring, pring, FedEx aan de deur.

Wilde niet wachten om in deze hectiek een unboxing filmpje te maken, en heb het maar gelijk uitgepakt. Hierbij de foto, stekker moet er nog in, maar denk post het alvast. Ga straks malen.
Afbeelding

Afbeelding
Wat jammer. Ik heb zojuist even met een deur gesmeten, nu is het wel weer goed.

Veel plezier met je etzmax.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Etzmax

63
De B. Cormorant schreef:Nu nog je vrouw die thuiskomt en een vriend op bezoek en mss staat er ook een etzmax voor je deur
Onwaarschijnlijk. Ik heb het landings filmpje van Frans net nog maar een keer bekeken. Dat was fijn!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

68
Keyser schreef:Hey wat tof! Eindelijk is hij er! Geniet ervan! Ga je nu twee molens gebruiken?
Voorlopig wel. Maar ga met beide de komende tijd aanklooien. Maar alleen al het gebruiksgemak en precisie van die Etzmax is enorm. Ik heb nu al het gevoel dat die dan mijn daily,en misschien binnenkort wel mijn enige, driver wordt.

Afbeelding

69
Wat een prachtige maler. Veel plezier er mee, ik kijk er naar uit om je bevindingen te lezen!
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip