Re: ARGOS van Odyssey Espresso

62
cremalover schreef: di 01 feb 2022, 08:06 De seals in de cilinder geleiden met een scalpel zou mooier gaan door een dunne geleidingsbus bovenop de cilinder te plaatsen.
Hij legt ook ergens uit dat dit in het protototype nog nodig was maar er zit in de productie-exemplaren een kleine uitsparing in de rand waardoor de rubber ringen er makkelijk in zakken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: ARGOS van Odyssey Espresso

64
Keyser schreef: di 01 feb 2022, 07:33Het kan zo zijn dat deze meneer voor het laatst in zijn kindertijd, als enige machine, een pre mill Pavoni heeft gezien . En daarna succesvol alle andere machines heeft weten te vermijden. Dan begrijp ik het gevoel van een openbaring wel.
Ja, kan goed wezen, of hij is gewoon een betweter met een bord voor zijn harses die vanwege goede relaties in de familie deze baan als 'journalist' kreeg.

Ik kreeg eens 'behulpzame aanwijzingen' n.a.v. een van mijn youtube video's van een redacteur. Zijn eigen filmpjes hadden na een half jaar reeds enige tientallen kijkers getrokken dus hij wilde mij ook even op weg helpen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: ARGOS van Odyssey Espresso

70
ja ik zie deze machine evt als een vervanger voor mijn Cremina. maar eerst zien...

en de baby Londinium, als die er ooit komt, heb ik ook op mijn netvlies...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs