Re: ARGOS van Odyssey Espresso

41
De pre-orders zijn gelijk succesvol. Denk dat onderstaande iets is om je de haren uit je hoofd te trekken als eigenaar van zo'n project, ocharme.

Argos Pre-Order Paypal Issue: I appreciate the overwhelmingly positive response to pre-orders. As you may have noticed, the PayPal checkout is currently unavailable due to high order volumes freezing the account.

I have already contacted PayPal and they are actively working to resolve the issue to allow pre-orders to continue.

I will send a follow up email once the issue is resolved. - Ross


Re: ARGOS van Odyssey Espresso

42
Ja lastig. Wel begrijpelijk dat ze bij Paypal alarmbellen hebben die afgaan als er op een account na lange 'droogte' ineens explosies van boekingen komen. Wanneer ze niet 'due diligence' uitoefenen en het blijkt oplichting, kost het ze weer veel geld om te voorkomen dat ze vergoedingen moeten uitkeren en verlies nemen.
Bij een bestelling in China blokkeerde Paypal ook eens mijn account totdat ze facturen hadden gezien en uitleg kregen wat ik precies waarvoor had besteld. En ik moest de geboortedatum van het contact in China geven waar het geld naartoe ging.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: ARGOS van Odyssey Espresso

44
Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
De prijs is 1 ding, verzenden, invoerrechten, btw. enz maken hem toch best prijzig.
En omdat ik op m’n cholesterol moet letten, ben ik nu meer met filterkoffie aan de gang, dan met espresso. :ugeek:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Re: ARGOS van Odyssey Espresso

45
GuidovW schreef:Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
De prijs is 1 ding, verzenden, invoerrechten, btw. enz maken hem toch best prijzig.
En omdat ik op m’n cholesterol moet letten, ben ik nu meer met filterkoffie aan de gang, dan met espresso. :ugeek:
Dan is dit misschien wat voor jou:

https://www.indiegogo.com/projects/gevi ... er-machine#/

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk

Re: ARGOS van Odyssey Espresso

46
B003 schreef: za 21 aug 2021, 15:44
GuidovW schreef:Ik ga het niet doen, alhoewel ik het een mooi machientje vind en er best mee zou willen experimenteren.
De prijs is 1 ding, verzenden, invoerrechten, btw. enz maken hem toch best prijzig.
En omdat ik op m’n cholesterol moet letten, ben ik nu meer met filterkoffie aan de gang, dan met espresso. :ugeek:
Dan is dit misschien wat voor jou:

https://www.indiegogo.com/projects/gevi ... er-machine#/

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk

Ha, ja die zag ik ook al.
Voordeel is dat m’n vrouw dan ook zelf weer koffie kan zetten.

Maar eerst eens ff m’n Aeropress stevig uitproberen.
Die bevalt me momenteel prima en een heel stuk beter dan de Chemex.
Soms vind ik die zo clean dat er (na een aantal dagen gebruik) gen mondgevoel meer is.
De koffie staat niet in je maag en laat niets achter.

Maar dit is wel erg off-topic. :ugeek:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60