LS, kun je ook wat foto’s onder motorkap maken? Ik ben benieuwd hoe de motor eruit ziet!
Cheers TY
Re: Vesuvius Evo Leva
62Nee was wel het eerste plan maar advies voor de groep is een dubbele veer setup. Ik heb wel een aangepaste veerset gekregen die piekt tussen 9-10 bar.cremalover schreef: za 25 dec 2021, 16:41Ok. Dat is idd wat ik al gelezen had.Heb je de dubbel gevederde versie?fuel schreef: za 25 dec 2021, 16:30cremalover schreef: za 25 dec 2021, 15:09 Wat mij interesseert is de hoeveelheid flex bij het bewegen van de lever.
Die is er niet meer, of het valt mij niet op. Alleen in het eerste model was die aanwezig.
Deze tools van de Kerstman gekregen die matchen bij het Walnoot van de machine
De leveler gebruik ik eigenlijk.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
63https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... j0iIP-QcQsturboyeast schreef: za 25 dec 2021, 17:49 LS, kun je ook wat foto’s onder motorkap maken? Ik ben benieuwd hoe de motor eruit ziet!
Cheers TY
In dit document staan wat foto’s van de binnenkant.
64Custom filter binnen. Helaas nog geen goede molen staan dus nog niet het maximale uit de machine.
Moet wel zeggen dat de machine me toe nu toe erg goed bevalt.
Moet wel zeggen dat de machine me toe nu toe erg goed bevalt.
65Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
66Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.gilleko B. schreef: za 01 jan 2022, 21:05Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
De Weber Key en Kopi zullen denk ik ook nog wel even op zich laten wachten. Verwacht de witte versie pas Mrt/April.
Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen. Gaat goedkomen en de Lagom Mini doet op zich prima zijn werk.
Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
67Mooie alternatieven, met zo een houd je het wel even uit tot de andere eraan komenfuel schreef: ma 03 jan 2022, 15:06 Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen.
Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
68Op die 3 molens kan ik alleen nog maar op zijn Rotterdams reageren: Koleertjefuel schreef:Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.gilleko B. schreef: za 01 jan 2022, 21:05Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
De Weber Key en Kopi zullen denk ik ook nog wel even op zich laten wachten. Verwacht de witte versie pas Mrt/April.
Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen. Gaat goedkomen en de Lagom Mini doet op zich prima zijn werk.
Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
69Ik kreeg een paar jaar geleden buren uit Rotterdam. Hadden paar jongens van een jaar of 5. Eerste wat ik van die kinderen hoorde toen ik in de tuin zat was "Pleurt op ! ".gilleko B. schreef: wo 05 jan 2022, 23:57Op die 3 molens kan ik alleen nog maar op zijn Rotterdams reageren: Koleertjefuel schreef:Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.gilleko B. schreef: za 01 jan 2022, 21:05Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
70Zolang ze het maar niet over je broden en koffie(hardware) hadden is het goed, das heißt, 5 jaar????cremalover schreef:Ik kreeg een paar jaar geleden buren uit Rotterdam. Hadden paar jongens van een jaar of 5. Eerste wat ik van die kinderen hoorde toen ik in de tuin zat was "Pleurt op ! ".gilleko B. schreef: wo 05 jan 2022, 23:57Op die 3 molens kan ik alleen nog maar op zijn Rotterdams reageren: Koleertjefuel schreef: Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.
Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus