Re: Vesuvius Evo Leva

62
cremalover schreef: za 25 dec 2021, 16:41
fuel schreef: za 25 dec 2021, 16:30
cremalover schreef: za 25 dec 2021, 15:09 Wat mij interesseert is de hoeveelheid flex bij het bewegen van de lever.

Die is er niet meer, of het valt mij niet op. Alleen in het eerste model was die aanwezig.
Ok. Dat is idd wat ik al gelezen had.Heb je de dubbel gevederde versie?
Nee was wel het eerste plan maar advies voor de groep is een dubbele veer setup. Ik heb wel een aangepaste veerset gekregen die piekt tussen 9-10 bar.

Deze tools van de Kerstman gekregen die matchen bij het Walnoot van de machine 8-)
De leveler gebruik ik eigenlijk.

Afbeelding
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

66
gilleko B. schreef: za 01 jan 2022, 21:05Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
Afbeelding

Afbeelding
Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.
De Weber Key en Kopi zullen denk ik ook nog wel even op zich laten wachten. Verwacht de witte versie pas Mrt/April.
Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen. Gaat goedkomen :D en de Lagom Mini doet op zich prima zijn werk.

Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

67
fuel schreef: ma 03 jan 2022, 15:06 Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen.

Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
Mooie alternatieven, met zo een houd je het wel even uit tot de andere eraan komen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

68
fuel schreef:
gilleko B. schreef: za 01 jan 2022, 21:05Twee van dat soort machines staan en geen goede molen??? Ik geloof er niets van
Afbeelding

Afbeelding
Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.
De Weber Key en Kopi zullen denk ik ook nog wel even op zich laten wachten. Verwacht de witte versie pas Mrt/April.
Heb wel wat opties van voorraad molens en ga deze week beslissen. Gaat goedkomen :D en de Lagom Mini doet op zich prima zijn werk.

Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
Op die 3 molens kan ik alleen nog maar op zijn Rotterdams reageren: Koleertje
Afbeelding

Afbeelding

69
gilleko B. schreef: wo 05 jan 2022, 23:57
fuel schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
Afbeelding

Afbeelding
Ik kreeg een paar jaar geleden buren uit Rotterdam. Hadden paar jongens van een jaar of 5. Eerste wat ik van die kinderen hoorde toen ik in de tuin zat was "Pleurt op ! ". :mrgreen:

70
cremalover schreef:
gilleko B. schreef: wo 05 jan 2022, 23:57
fuel schreef: Tja helaas is het tegenwoordig gewoon lastig om aan een niet massa productie molen te komen.

Ditting Sweet Lab 807
Bentwood Vertical 63
Titus Nautilus
Afbeelding

Afbeelding
Ik kreeg een paar jaar geleden buren uit Rotterdam. Hadden paar jongens van een jaar of 5. Eerste wat ik van die kinderen hoorde toen ik in de tuin zat was "Pleurt op ! ". :mrgreen:
Zolang ze het maar niet over je broden en koffie(hardware) hadden is het goed, das heißt, 5 jaar????

Afbeelding