Vertrapten der aarde ......gilleko B. schreef: za 09 sep 2023, 10:39Hier heeft iemand goed over nagedacht, het zwarte hiervan is dat het in een bureel omgeving echt deel uitmaakt van het "nieuwe normaal". Wat je vaak in strak bureaucratisch geleide kantooromgevingen ziet dat er een creatieve vrijheid gesuggereerd wordt door het plaatsen van een voetbal- of tennistafel, zoals dat spontaan gebeurt bij initiatieven zoals Spotify en Facebook. Wat een treurnis, maar spreek het vooral niet uit. Openheid en vertrouwen wordt in dat soort organisaties "getoond" door kantoortuinen omringd door veel glas, niet door een managementcultuur. Nogmaals hier is over nagedacht.fransg schreef:Ik zag gisteren nog een mooie korte film met James Bond:
https://www.youtube.com/watch?v=hhd0hOIDljA
️
Re: Welke basic hevelmachine zonder veel electronica zou een optie kunnen zijn?
64Beter!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
65Als je naar een Lusso te lang kijkt, valt ie uit elkaar.
Doe die Vectis maar, of een Lambro.
Mijn beste koffie heb ik uit een Urania. Dat "mag" dus ook.
66Ik ken een Lusso niet maar heb andere ervaringen met Ponte Vecchio.Geweldige machines.HanR schreef: za 09 sep 2023, 17:13 Als je naar een Lusso te lang kijkt, valt ie uit elkaar.
https://youtube.com/shorts/o-T0gnN6J38? ... QOeegZ7t6N
67Bij die man in Brede stond destijds een Urania, erg mooi!HanR schreef:Als je naar een Lusso te lang kijkt, valt ie uit elkaar.

68gilleko B. schreef:Bij die man in Breda stond destijds een Urania, erg mooi!HanR schreef:Als je naar een Lusso te lang kijkt, valt ie uit elkaar.
️

69Die in Breda ken ik.
Zelf gerestaureerd....
Zelf gerestaureerd....

70Een Export is geweldig.
Laten we zeggen dat in het geval van een Lusso minder handige ontwerpkeuzes gemaakt zijn.
Laten we zeggen dat in het geval van een Lusso minder handige ontwerpkeuzes gemaakt zijn.