Re: Welke Espressomachine?
61Oh, ik wist niet dat de manual ook met een dubbele manometer bestaat? weet je dat zeker?
Is de 6th wave aan het voorbereiden
Verwarrend, we hebben het hier over de manuele versie? Misschien Rolf toelichting geven hier. Ik heb een machine die eind 2008 de fabriek uit is komen rollen met gewoon een enkele manometer. Ik had altijd begrepen dat alleen de DE versie een dubbele manometer had.marmhz schreef:Die is al een behoorlijk aantal maanden (vanaf laatste kwartaal 2008) te koop. In Duitsland verkopen eigenlijk alleen de dubbele manometer versie. Waarschijnlijk zal de enkele manometer versie goedkoper in te kopen of iets ouder model zijn. Als dat zo is dan is het prijsverschil nog groter. Het is in ieder geval wel een leuke extra toevoeging.
...een dubbele mamomether...
Van wie heb je die informatie dan?Nauti schreef: Verwarrend, we hebben het hier over de manuele versie? Misschien Rolf toelichting geven hier. Ik heb een machine die eind 2008 de fabriek uit is komen rollen met gewoon een enkele manometer. Ik had altijd begrepen dat alleen de DE versie een dubbele manometer had.
Het is al duidelijk, zie het antwoord van Rolfmarmhz schreef:Van wie heb je die informatie dan?Nauti schreef: Verwarrend, we hebben het hier over de manuele versie? Misschien Rolf toelichting geven hier. Ik heb een machine die eind 2008 de fabriek uit is komen rollen met gewoon een enkele manometer. Ik had altijd begrepen dat alleen de DE versie een dubbele manometer had.