Re: gespot

663
Wat een geoetel zeg dat kan toch veel makkelijker?!

Wel een mooie maler overigens als je op de instagram van Denis (kafatek) kijkt zie je wel goed hoe kritisch hij is. Lijkt mij een betere koop dan zo'n dure EG1

Re: gespot

664
Als ik nu een single dosing maler erbij nodig had dan werd het er wel zo een.

Maar ik zou er niet zo'n enorm gefriemel van maken wanneer ik eens een paar bonen moest malen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: gespot

666
Pti schreef:Nee precies, gewoon een portie erin, gemalen koffie opvangen en dat vervolgens afwegen.
Dat afwegen achteraf lijkt me niet!

Je hebt vooraf gewogen en de retentie zou nagenoeg nul moeten zijn?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

667
Eerst bonen afwegen, spraytje water erop, in de maler, opvangen in filterbakje met dosing funnel, even roeren, tampen en gaan.
De meneer in het filmpje lijkt ook wat zenuwachtig als je zijn handbeweging volgt.
Wel een mooie maler maar die prijs, dat is alleen voor de elite weggelegd of mensen die zich dagelijks alleen maar vermaken met koffie en verder nergens geld aan uit geven.

Waar heb je de maler gespot Adriaan?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: gespot

669
@3aan schreef:Die stond naast een te verkopen espressomachine op "de" Duitse site.
Een onderdeel van "spotten" is aangeven waar precies iets is gezien.

Vogelspotters geven aan waar precies een zeldzame klatschervink is gesignaleerd, niet slechts "in Duitsland" en vliegtuigspotters zeggen "Schiphol polderbaan jongstleden dinsdag" en niet slechts "dit toestel in de lucht gezien".

Dus als je een apparaat 'spot' kan het helpen als je exact de URL erbij geeft.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: gespot

670
Deze staat niet te koop!
Ook werd er geen info over gegeven, URL geeft dus geen verdere info, anders was die door mij wel verdrekt.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.