Wat een mooie zeg!gilleko B. schreef:Door Frans G. dit alles ooit opgestart in het licht van een zakmes. Ik heb zakmessen van Wenger en Victorinox. Sommigen zijn erg dik en ingewikkeld. Maar Less Is More, ej dan kom ik weer in Japan uit. Wat simpel en daardoor enorm boeiend. Een tijdje geleden gekregen van mijn zwager.
️
Heeeeeel mooi!gilleko B. schreef:Door Frans G. dit alles ooit opgestart in het licht van een zakmes. Ik heb zakmessen van Wenger en Victorinox. Sommigen zijn erg dik en ingewikkeld. Maar Less Is More, ej dan kom ik weer in Japan uit. Wat simpel en daardoor enorm boeiend. Een tijdje geleden gekregen van mijn zwager.
️
Ik denk dat hij het mes hier gekocht, hier staat hij bij. Ik heb de indruk dat de prijzen verhoogd zijn. Ik heb deze site al een tijd niet bekeken.Joste schreef:Welke Japanse is het?
Een Higonokami, en dan ook nog eens een van de mooiste!gilleko B. schreef:Ik denk dat hij het mes hier gekocht, hier staat hij bij. Ik heb de indruk dat de prijzen verhoogd zijn. Ik heb deze site al een tijd niet bekeken.Joste schreef:Welke Japanse is het?
https://www.hamono.nl/nl/accessoires/higonokami/
️