Re: Man en mes

691
Door Frans G. dit alles ooit opgestart in het licht van een zakmes. Ik heb zakmessen van Wenger en Victorinox. Sommigen zijn erg dik en ingewikkeld. Maar Less Is More, ej dan kom ik weer in Japan uit. Wat simpel en daardoor enorm boeiend. Een tijdje geleden gekregen van mijn zwager.
Afbeelding

Afbeelding

692
gilleko B. schreef:Door Frans G. dit alles ooit opgestart in het licht van een zakmes. Ik heb zakmessen van Wenger en Victorinox. Sommigen zijn erg dik en ingewikkeld. Maar Less Is More, ej dan kom ik weer in Japan uit. Wat simpel en daardoor enorm boeiend. Een tijdje geleden gekregen van mijn zwager.
Afbeelding

Afbeelding
Wat een mooie zeg!
Afbeelding
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

694
gilleko B. schreef:Door Frans G. dit alles ooit opgestart in het licht van een zakmes. Ik heb zakmessen van Wenger en Victorinox. Sommigen zijn erg dik en ingewikkeld. Maar Less Is More, ej dan kom ik weer in Japan uit. Wat simpel en daardoor enorm boeiend. Een tijdje geleden gekregen van mijn zwager.
Afbeelding

Afbeelding
Heeeeeel mooi!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

700
Om even een mini tegengeluidje te laten horen op MAN en mes: deze dame heeft afgelopen weekend mijn Santuko van een verse scherpte voorzien. Leuke plek, gepassioneerde en zeer capabele dame. En voor een prettig tarief.

https://www.scherpeindje.com/

PS: op de foto's is ze 100x stoerder als in het "eggie".
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™