Dat is natuurlijk makkelijk zeggen en dit soort opmerking zijn, jammer genoeg eerder gemaakt.FrancisPavoni schreef: zo 09 okt 2022, 20:19 Het hele ding kost aan plastic en naaldjes een euro of zo dus opnieuw eentje opsturen kan ruimschoots uit.
Ik heb werk aan het ophalen van de printjes, controleren van het printwerk, het bestellen van de naalden, het inpakken het spul en dan moet ik het naar het postkantoor brengen dat is 6km verderop dus 12 km heen en terug.
Ik weet niet wat jij per uur verdient maar dit valt eerder onder liefdadigheid dan dat we er rijk van worden.
En dan heb ik het nog niet over het printen zelf gehad.
Dus als de post de boel dan kwijt maakt of kapot is het volgens mij gewoon nette service en klantvriendelijkheid

En niet zo'n ding kost 1 euro dus je verdient er genoeg aan. Maargoed schijnbaar wordt er zo gedacht...
Rij eens naar een printshopje? Niemand gaat dit voor je printen want om het goed te krijgen is lastiger dan je denkt, de gaatjes zijn namelijk erg klein waar de naalden doorheen moeten en die gaan makkelijk dicht zitten.
Sorry maar ik ben geen massaproductie Chinees