Re: Het lichaam en het verval.....
71Wat kan dit forum toch inspirerend werken, he?
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
bobbee schreef: do 16 jun 2022, 13:16 Afvallen gebeurt alleen als je door het hongergevoel en frustratie heengaat door veel minder te eten. Fietsen draagt helaas niks daaraan bij. Spreek uit ervaring.
fransg schreef: do 23 jun 2022, 13:03 Het nieuwe zadel is aangekomen:
(even in de bijbehorende papieren gekeken, het blijkt een BROOKS Cambium C13 te zijn)
IMG_7145.jpgIMG_7141.jpg
Nog even met de deskundige over de Rohloff naaf gesproken. Hij vindt het een schitterend stukje techniek maar overkill voor in de stad, plus dat er een jaarlijkse onderhoudsbeurt voor nodig is. En bij een overheidsdienst voor handhavende ordetroepen gaan die dingen relatief vaak stuk door slordig gebruik ervan.
Mooie Santos, Rohloff met Gates beltdrive, helaas beschik ik nog over een normale ketting. Voordeel van mijn fiets zijn de Magura firmtech. Op vaste plekken gelast waardoor deze Magura's makkelijker zijn af te stellen. Mooie Santos.GuidovW schreef:bobbee schreef: do 16 jun 2022, 13:16 Afvallen gebeurt alleen als je door het hongergevoel en frustratie heengaat door veel minder te eten. Fietsen draagt helaas niks daaraan bij. Spreek uit ervaring.
Bij mij wel hoor, ik ben al ruim 2 kg kwijt in 6 weken.
Mooie fietsjes allemaal hoor; hier is de mijne:
Ik heb het onzalige idee opgevat om samen met m'n zwagers (allemaal vervente fietsers, ik niet....) in september een week op fietsvakantie te gaan.
Vandaar de fiets en het trainen (in een strak pakkie...)
Gaat lukken (hoop ik)!