Re: Mijn Europiccola in actie!

74
dirk020 schreef:Wie heeft het hier over oude junk bonen van Kruidvat e.d.?
Ik vatte de eerdere discussie van "met %$#@*& maak ik de beste koffie en waag het niet te zeggen dat het beter kan want dan heb je aan mij een hele kwaaie" even kort samen.

Een ander zou het natuurlijk weer anders samenvatten maar het mooie is dat we er een punt achter hadden gezet. Ieder die dat wil mag vanaf nu weer gewoon kopen wat de meeste anderen inferieur noemen en daar gaan we niks van zeggen.

Wat dat betreft zijn we zo tolerant, daar mogen we best trots op zijn!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: Mijn Europiccola in actie!

75
dirk020 schreef:
fransg schreef:
Plezierig trouwens dat de "ik zet hele goeie koffie met oude junk bonen van Kruidvat e.d." discussie weer is gevoerd, dan zijn we daar ook weer een half jaar vanaf ;-)

Wie heeft het hier over oude junk bonen van Kruidvat e.d.?
Koop je die nu niet meer dan?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

76
bobbee schreef: Wie heeft het hier over oude junk bonen van Kruidvat e.d.?
Koop je die nu niet meer dan?[/quote]

Oude junk bonen van Kruidvat e.d. 'e.d.' van En Diversen?

Ik weet niet of jullie het verschil weten tussen een filiaal van een lagelandse drogisterijketen en een zelfstandig operende salumeria italiana. Wordt 't toch 's tijd om eens rond te gaan neuzen in laatstgenoemde

(Speciaal voor fransg, hun pancetta is onovertroffen!)
"Verhuizen kost beddestro!"

77
dirk020 schreef:Ik weet niet of jullie het verschil weten tussen een filiaal van een lagelandse drogisterijketen en [...]
Jij zweert bij de meuk van het kruidvat:
dirk020 schreef:Ik weet met mijn La Pavoni ook uitstekende koffie te zetten van bonen zo uit de supermarkt. [...] 't is bullshit om te stellen dat je met Kruidvatbonen per definitie geen knappe koffie kan zetten.
en daarom overtuigt een aanbeveling van jou me niet onmiddellijk ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino