Re: RE: Re: gespot

702
fransg schreef:Ik heb hem bij Marktplaats gemeld als 'verdachte aanbieder'
Vandaar dat vreemde MP mailtje?

Beste,

Je hebt gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft je reactie op de advertentie: 'Faema MD3000'.

Als je niet in persoon kunt handelen, adviseren wij je om je te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Wees extra voorzichtig als je een e-mail ontvangt die geschreven is in gebrekkig Engels, of als er wordt aangeboden om te betalen met MoneyGram, Western Union Bank, HSBC Bank, Cheque of andere onbekende betaalmethoden.

Lees via de onderstaande link meer belangrijke tips over veilig handelen: http://www.marktplaats.nl/i/help/veilig-en-succesvol/" onclick="window.open(this.href);return false;

Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
http://www.marktplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Verstuurd vanaf mijn SM-T700 met Tapatalk
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: gespot

705
Doen ze ieder jaar terwijl de Ethiopië & Kenya oogst binnen druppelt.
Lekker iemand die alle cuppingbowls komt poetsen, samples komt labelen en alle administratie lijsten overtypt in de computer.

En dat allemaal voor een stage vergoeding....

Re: gespot

708
In verre zonnige buitenlanden zwermt het van de stages. Het is ook een leuke en niet te dure lange vakantie en als je wat geld meebrengt kun je er een dolle tijd beleven. De dochter van een vriendin van me is al bijna een jaar ergens in Afrika heel goed werk aan het doen met kindertjes, dus veel foto's met dankbare kindjes die worden geknuffeld en lekker uitgaan met knappe gespierde wat oudere lokale knullen. Een fijne ervaring voor het leven, mooi op een cv en als je er geen nare herpes van krijgt ook een leuke romantische periode in prachtige natuur.
Prins Bernhard kon er geen genoeg van krijgen om goede werken te doen in tropische gebieden en gelijk had-ie.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: gespot

709
HIV is ook een ervaring voor het leven, zeker in Afrika geen onaanzienlijk risico... :?
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

Re: gespot

710
R&B schreef:HIV is ook een ervaring voor het leven, zeker in Afrika geen onaanzienlijk risico... :?
Niet alleen in Afrika. de USA dreigt ook steeds dichter bij de Derde Wereld te raken, lees ik net in de New York Times nieuwsbrief:
8. Half of America’s black gay and bisexual men will be infected with H.I.V. in their lifetimes if current rates continue, a higher rate than any country in the world. The crisis is especially acute in Southern states.
Dat is andere koffie

Nog een reden om een bezoek aan de USA uit / af te stellen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino