Re: Niche Zero Grinder
751In totaal € 736,15
Bezzera Strega, Ceado E37S & een Nivona voor het gemak
Welke molens doel je dan op?Ednar schreef:Oei,
Ben ik heel kritisch als ik vind dat je voor dat geld met een beetje geluk en zoekwerk, 2dehands malers kan kopen die deze maler mijlenver achter zich laten?
Nee hoor niet heel kritisch, je kunt wel heel goed overdrijvenEdnar schreef: do 11 mar 2021, 12:21 Oei,
Ben ik heel kritisch als ik vind dat je voor dat geld met een beetje geluk en zoekwerk, 2dehands malers kan kopen die deze maler mijlenver achter zich laten?
Aardig bedrag maar het blijft een prettig malertje!Wannistopeles schreef:In totaal € 736,15
Zo ongeveer het hele gamma van Compak, en de hoge klasse ervan natuurlijk met een beetje geluk zoals ik schreef.Keyser schreef: do 11 mar 2021, 13:11Welke molens doel je dan op?Ednar schreef:Oei,
Een Compak E10 heeft 68mm conische schijven vs 63mm in de Niche, en die kost nieuw tussen de 1800 en 2300 euro. Dat die de Niche mijlenver achter zich laat lijkt me nog steeds overdreven, maar zelfs al was het zo, is een dergelijke vergelijking (nieuw vs tweedehands), een beetje krom ja toch?Ednar schreef: vr 12 mar 2021, 12:44Zo ongeveer het hele gamma van Compak, en de hoge klasse ervan natuurlijk met een beetje geluk zoals ik schreef.Keyser schreef: do 11 mar 2021, 13:11Welke molens doel je dan op?Ednar schreef:Oei,
Ik heb wel eens een e10 voor 900 euro vraagprijs gezien op ebay.kleinanzage.
Het blijft uiteindelijk toch relatief wat een koffieliefhebber neer legt voor attributen.
Ikzelf heb ook een tamper setje gekocht voor omgerekent 310 euro, en een uitkloplade van 200 omdat mijn maler er zo mooi op staat
Maar meer dan 700 euro vind ik gewoon veel geld als je uitsluitend naar de gebruikte materialen kijkt.
Elke gek zijn gebrek, zei de gek
Terug naar “Koffiemolens & malers”