Ik koop die spiral dough haken bij een nederlandse gozer op Ebay, heeft voor bijna elk type een mixer. Ik zal de spiral doughhook opnemen in de TS! Als Adriaan zijn verkoop punt ook wil noemen (als het kan) hebben we twee verkopers in de TS. Wel opletten als je een kitchenaid artisan hebt of andere keukenmachine met kantelkop je kop kan gaan stuiteren. Ik zie trouwens dat het dezelfde verkoper betreft dus Adriaan verzoek kun je negeren@3aan schreef:Ja, ik heb hem direct bij de maker besteld, die z'n broer kon ik van vroeger, helaas te vroeg gaan hemelen.bobbee schreef:http://superdoughhook.jimdo.com/spiral-dough-hooks/@3aan schreef: morgen komt m'n nieuwe kneed - spiraalhaak binnen om beter deeg te haken (spiraalhaken)
Heb je deze besteld? Misschien handige link voor in de startpost! Voor wie het niet weet, de meeste originele kneedhaken hebben het nadeel dat het deeg omhoog kruipt. Ik heb zelf nooit de orginele gebruikt omdat ik deze prof kneedhaak bij mijn kenwood kreeg van de vorige eigenaar maar als je de kuip van de machine te vol gooit kruipt het deeg gewoon nog omhoog....
Nu kon ik mooi verifieeeren welke ik nodig heb voor mijn machine.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Het grote broodbaktopic
851ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven