Re: Latte art fotos
872Je kunt ook niet zomaar een medaillewinnaar 'fijn leven' vragen om je te coachen.
Een vriend van me heeft een tijdje een coach gehad, een soort psychologe die hij regelmatig bezocht en altijd als hij daar was kwam hij er vol energie en inspiratie vandaan. Zo iemand kan we van pas komen. Maar ze was niet goedkoop dus dan kun je feitelijk bijna net zo goed een gelukkige relatie aangaan, dat is evenmin goedkoop maar kan evenzeer aangenaam wezen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
873Interessant vergelijk. Ik begin steeds meer een zingevende relatie met mijn nieuwe machine op te bouwen, tot nu toe geen gezeur, als ik er wat instop komt er een tongstrelend resultaat uit, maakt bijna geen geluid en wacht tevreden op volgende acties en levert ieder keer weer.fransg schreef:Je kunt ook niet zomaar een medaillewinnaar 'fijn leven' vragen om je te coachen.
Een vriend van me heeft een tijdje een coach gehad, een soort psychologe die hij regelmatig bezocht en altijd als hij daar was kwam hij er vol energie en inspiratie vandaan. Zo iemand kan we van pas komen. Maar ze was niet goedkoop dus dan kun je feitelijk bijna net zo goed een gelukkige relatie aangaan, dat is evenmin goedkoop maar kan evenzeer aangenaam wezen.
️
874Heel goed! Als veel meer mensen dat zouden doen dan kwam er vanzelf wereldvrede. Jij levert zo op bescheiden wijze je eigen bijdrage daaraan.gilleko B. schreef: vr 18 mar 2022, 14:58Ik begin steeds meer een zingevende relatie met mijn nieuwe machine op te bouwen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
875Meest nuttige tip die ik eens van een psych gekregen heb was wel dat als je veel vervelende ervaringen hebt je ook meer goede nodig hebt om te compenseren. En die goede momentjes moet je toch echt zelf creëren
876Ik denk niet dat ik je veel kan leren, want ik fröbel maar wat aan! Zo af en toe begint het ergens op te lijken. Maar een uurtje met een latte arte kampioen(e) zouk wel eens willen. Met name dat erin glijden van die melk waarna een rozet bijna met een scheermesprecisie als het ware tot het oneindige door lijkt te gaan, ik weet niet hoe "ze" dat flikken.ArjenT5R schreef: kan ik niet eens een middagje in de leer oid bij een van jullie kunstenaars?
️
877Ik vermoedde al dat ik wat goeds aan het doen was.fransg schreef:Heel goed! Als veel meer mensen dat zouden doen dan kwam er vanzelf wereldvrede. Jij levert zo op bescheiden wijze je eigen bijdrage daaraan.gilleko B. schreef: vr 18 mar 2022, 14:58Ik begin steeds meer een zingevende relatie met mijn nieuwe machine op te bouwen
️
878Die heb ik wel erns gehad zelfs. Meer dan een uur zelfs. Maar bak er nog niet heel veel van.gilleko B. schreef: Maar een uurtje met een latte arte kampioen(e) zouk wel eens willen.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
879Aanfrobelen ben ik dan wel weer goed ingilleko B. schreef: vr 18 mar 2022, 17:43Ik denk niet dat ik je veel kan leren, want ik fröbel maar wat aan! Zo af en toe begint het ergens op te lijken. Maar een uurtje met een latte arte kampioen(e) zouk wel eens willen. Met name dat erin glijden van die melk waarna een rozet bijna met een scheermesprecisie als het ware tot het oneindige door lijkt te gaan, ik weet niet hoe "ze" dat flikken.ArjenT5R schreef: kan ik niet eens een middagje in de leer oid bij een van jullie kunstenaars?
️
880Hi Arjen,ArjenT5R schreef:Aanfrobelen ben ik dan wel weer goed ingilleko B. schreef: vr 18 mar 2022, 17:43Ik denk niet dat ik je veel kan leren, want ik fröbel maar wat aan! Zo af en toe begint het ergens op te lijken. Maar een uurtje met een latte arte kampioen(e) zouk wel eens willen. Met name dat erin glijden van die melk waarna een rozet bijna met een scheermesprecisie als het ware tot het oneindige door lijkt te gaan, ik weet niet hoe "ze" dat flikken.ArjenT5R schreef: kan ik niet eens een middagje in de leer oid bij een van jullie kunstenaars?
️
Sinds gister geabonneerd op dit kanaal. Hij interacteert ook met zijn followers. Leuk kanaal.
Bij deze:
https://youtu.be/5GSEOPaEEM0
️