Re: Leuke sieradendoos gemaakt

5
Ik heb vorig jaar een boek aangeschaft voor figuurzaagwerkjes. Dat scannen en uitprinten en dat vervolgens op het hout plakken. (eerst schilderstape erop daarna het voorbeeld) Overal gaatjes in boren en zagen maar :) (heb een hegner multicut figuurzaag machine)
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

7
mutsje schreef:Ik heb vorig jaar een boek aangeschaft voor figuurzaagwerkjes. Dat scannen en uitprinten en dat vervolgens op het hout plakken. (eerst schilderstape erop daarna het voorbeeld) Overal gaatjes in boren en zagen maar :) (heb een hegner multicut figuurzaag machine)
Top!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
mutsje schreef: do 09 mei 2019, 18:41 Ik heb vorig jaar een boek aangeschaft voor figuurzaagwerkjes. Dat scannen en uitprinten en dat vervolgens op het hout plakken. (eerst schilderstape erop daarna het voorbeeld) Overal gaatjes in boren en zagen maar :) (heb een hegner multicut figuurzaag machine)
Die heb ik ook een maand gehad.Voor de schalen van mijn scheermessen.Daarna gelijk weer verkocht.Dat zal wat zaagjes gekost hebben. :D

10
mutsje schreef: wo 08 mei 2019, 19:44 Na veel uurtjes .....
.... uurtjes ????? er lijkt meer 'na veel dagen' of maanden :)
Super mooi! Heel mooi gemakt!
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/