Afgelopen weekend was het precies 15 jaar geleden dat Cremalover en ik elkander voor het eerst tegenkwamen, in een parallel universum.
Sindsdien hebben we on-line (en sporadisch via email) vele gedachten met elkaar uitgewisseld, maar we hebben elkander nog nooit de hand geschud, gezien, of zelfs maar gesproken.
Alwin, ik heb respect voor je authenticiteit en geniet altijd erg van je commentaren, motto’s en je nuchtere kijk op de schone dingen des levensch.
Als we over 15 jaar nog steeds in deze hoedanigheid met elkaar omgaan, wordt het misschien eens tijd voor een ontmoeting!
Re: Cremalover
2Mooi gesproken!
Intussen wel gezond leven zodat men die 15 jaar makkelijk gaat halen.
Intussen wel gezond leven zodat men die 15 jaar makkelijk gaat halen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Alwin staat altijd voor je klaar wanneer je een knuppel hebt die door het spreekwoordelijke hoenderhok gegooid moet worden!
4Dank je voor de aardige woorden Marc.
Ontmoeting doen we als ik ooit nog eens een zijklepper onder mijn kont krijg.
6cremalover schreef: ma 24 jun 2019, 21:02 Dank je voor de aardige woorden Marc.
Dan heb je nog 15 jaar om die UL te vinden!
dus...
7Werkbroek met zijkleppen is goedkoper en sneller te realiseren.Marcje schreef:cremalover schreef: ma 24 jun 2019, 21:02 Dank je voor de aardige woorden Marc.
Dan heb je nog 15 jaar om die UL te vinden!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
8Ik kijk elke keer of er alweer een bijdrage is met een nieuwe lofzang op wat eigenlijk ons Erelid is maar merendeels kan men er weinig aan toevoegen zo te zien. Is ook weer mooi, het eerste heldendicht was meteen raak.
Eigenlijk zouden we koffiepraat.nl moeten renamen naar cremalover.nl
Eigenlijk zouden we koffiepraat.nl moeten renamen naar cremalover.nl
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
9Mooi gesproken.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
10Ik geniet altijd volop van de soms ogenschijnlijke tegendraadsheid van dit gewaardeerde lid. Cremalover is in mijn optiek een no nonsens koffieliefhebber die gewoon lekker blijft doen wat ie blieft.
Dat hij zijn Kalita ketel aan zijn ma heeft gegeven om deze vervolgens dienst te laten doen als gieter vind ik een van de mooiste verhalen. Mijn ketel noem ik dan ook "de gieter".
Het hoeft allemaal niet zo nauw te luisteren als dat je soms door "autoriteiten" wordt voorgeschreven; als je maar volop geniet van jouw koffie. Dit is een wijze les die ik als thuisbarista altijd bij me zal dragen! Dank daarvoor.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Dat hij zijn Kalita ketel aan zijn ma heeft gegeven om deze vervolgens dienst te laten doen als gieter vind ik een van de mooiste verhalen. Mijn ketel noem ik dan ook "de gieter".
Het hoeft allemaal niet zo nauw te luisteren als dat je soms door "autoriteiten" wordt voorgeschreven; als je maar volop geniet van jouw koffie. Dit is een wijze les die ik als thuisbarista altijd bij me zal dragen! Dank daarvoor.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.