Overweeg svp een terugkomst op dit forum.
Ik mis de controverse en je bijdragen.
Saai zo.
Re: Erik82
2Ha, ik moest hier van de week ook aan denken. Het is allemaal erg degelijk . Je ervaring en bijzondere mening wordt hier ook gemist...cremalover schreef:Overweeg svp een terugkomst op dit forum.
Ik mis de controverse en je bijdragen.
Saai zo.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
3Ik geef het aan hem door.
Linkje van dit topic.
Linkje van dit topic.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Ik weet zeker dat 'ie alles gewoon meeleest, het verbaast me dat hij zich al zo lang stil weet te houden.
5Hey..ik zat er ook nog aan te denken. Ik mis 'm ook een beetje.
Cheers, TY
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
6Niks zo saai als het over alles met mekaar eens zijn.
Doet me denken aan familiefeestjes van vroeger.
Het moment dat er iemand zei "Ja ja,daar zitten we dan " . Dat was voor mij een soort codewoord om te maken dat ik weg kwam.
Het moment dat er iemand zei "Ja ja,daar zitten we dan " . Dat was voor mij een soort codewoord om te maken dat ik weg kwam.
8We hebben jou toch.cremalover schreef:Niks zo saai als het over alles met mekaar eens zijn.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
10Hallo allemaal. Bobbee wees me op dit topic aangezien ik het forum al maanden niet meer heb bezocht en ook niet stiekem mee heb zitten lezen. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik het geen moment heb gemist. Ik zal de komende week de overweging gaan maken of ik het het waard vind om weer actief deel te gaan nemen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60