Grappig

1
Een tijdje terug was een ouwe vriend na lange tijd op bezoek en ik maakte een kopje koffie voor hem. Hij zag mij in de weer met mijn weegschaaltje en de Mcal en vond het allemaal interessant maar ook wat gedoe.
Toen hij een slokje nam echter, was hij volledig fan van wat ik hem gaf.

Onlangs was ik bij hem op bezoek en stonden we te praten in de keuken. Hij biedt me een kopje koffie aan. Terloops pakt hij een keukenweegschaal uit de kast, legt een Senseo pad erop, mompelt achteloos “precies goed” en maakt Een kopje koffie met een valse grijns op zijn gezicht. :lol:
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Re: Grappig

2
we tigers schreef:Een tijdje terug was een ouwe vriend na lange tijd op bezoek en ik maakte een kopje koffie voor hem. Hij zag mij in de weer met mijn weegschaaltje en de Mcal en vond het allemaal interessant maar ook wat gedoe.
Toen hij een slokje nam echter, was hij volledig fan van wat ik hem gaf.

Onlangs was ik bij hem op bezoek en stonden we te praten in de keuken. Hij biedt me een kopje koffie aan. Terloops pakt hij een keukenweegschaal uit de kast, legt een Senseo pad erop, mompelt achteloos “precies goed” en maakt Een kopje koffie met een valse grijns op zijn gezicht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!