Veel mensen zijn ondertussen terug van vakantie of nog op hun vakantiebestemming.
Waarschijnlijk gaat iedereen daar ook de koffie uit dat land proeven/testen.
Het lijkt mij leuk om hier een foto te plaatsen van de koffie die je gedronken hebt en uit welk land deze afkomstig is.
Zal zelf beginnen met Must Espresso uit en Bottega del Caffe uit Italië
Bottega del Caffe een heel mooi kopje maar de koffie viel wel tegen
Re: Vakantiefoto’s
2We zaten tussen Biarritz en San Sabastian en weinig spectaculairs gedronken.
Bijna elke ochtend een rondje gereden op de racefiets, en dan zocht ik ergens halverwege altijd even een koffietentje op. Waren zonder uitzondering typische zuid europese, donkere espessos, maar dat heeft op dat moment ook wel wat.
Bijna elke ochtend een rondje gereden op de racefiets, en dan zocht ik ergens halverwege altijd even een koffietentje op. Waren zonder uitzondering typische zuid europese, donkere espessos, maar dat heeft op dat moment ook wel wat.
dus...
3Deze is niet van dit jaar, maar toen ik in het Zwarte woud in Duitsland op vakantie ging rook ik wel een heel bekende geur, bleek in het oude vestingstadje waar we kampeerde een koffiebranderij te zitten.
4
In Basel, geen bijzonder exemplaar, maar wel heel bijzondere herinnering aan een topcongres
Quickmill 2820 / Carimali M1
5De Ardennen. Net wat bekender om bier dan koffie
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
6Bier.Altijdseels schreef: zo 11 aug 2019, 09:13 De Ardennen. Net wat bekender om bier dan koffie
Grof schuim trouwens.
7Geweldig biertje ook. Gebrouwen met water uit de hoge venen.cremalover schreef:Bier.Altijdseels schreef: zo 11 aug 2019, 09:13 De Ardennen. Net wat bekender om bier dan koffie
Grof schuim trouwens.
Wou een bezoekje brengen aan le Coffee ride in Spa die 2 van mijn passies combineren; wielrennen en koffie. Maar was gesloten op de moment dat we er waren
8Ik wilde net wat bestellen maar hun webshop is nog niet in de lucht.seels schreef: zo 11 aug 2019, 16:16Geweldig biertje ook. Gebrouwen met water uit de hoge venen.cremalover schreef:Bier.Altijdseels schreef: zo 11 aug 2019, 09:13 De Ardennen. Net wat bekender om bier dan koffie
Grof schuim trouwens.
Wou een bezoekje brengen aan le Coffee ride in Spa die 2 van mijn passies combineren; wielrennen en koffie. Maar was gesloten op de moment dat we er waren
Ik ben gek op hoppig bier.
9
Vorige week in ons oude Eriba’tje.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
10Vandaag in Seminyak, Bali bij, volgens zeggen, de beste roaster vh eiland: Revolver Espresso. Erg leuke zaak en ook fantastische koffie.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee