Re: Dit is lachen.

3
fransg schreef: ma 19 aug 2019, 13:36 Ik sta altijd verbaasd van de codes die men soms meestuurt. Ik ken al die emoji's niet dus moet doorgaans gissen naar de emotie die ermee wordt aanbeleefd ;-)

Schermafbeelding 2019-08-19 om 13.34.46.png

Hmja daar heb je het weer - altijd gezeik met dat Tapatalk ;)
Bedankt voor de tip - ik zal met voortaan niet meer vergrijpen aan al die gezichtjes en ander zooi ...

PS: Heb je het filmpje wél bekeken?
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Re: Dit is lachen.

6
swimmer schreef: ma 19 aug 2019, 15:07 PS: Heb je het filmpje wél bekeken?
eerst nog niet, want als mensen met de Tapatalk een filmpje plaatsen ziet het er op hun systeem uit als 'embedded' maar ik zie gewoon alleen een ingekorte link en moet die dan aanklikken etc.

Nu wel bekeken, al volg ik die koffie guru's niet die voor hun volgers / sponsors min of meer verplicht zijn om om de X dagen iets 'opmerkelijks' te plaatsen en ook mensen die als een nieuwslezer zelf in beeld zitten te praten over van alles vind ik een beetje onzin omdat hetgeen ze in een hele video zeggen ook schriftelijk in een alinea van een blog had gekund.

En ik ben niet verbaasd dat een drankje dat geen espresso is, niet een topper is. Dat het met een beetje melk en/of een beetje suiker lekker kan zijn is al een grote meevaller, dat het over een bolletje roomijs ook heerlijk kan wezen is een mooi wonder maar verder 'don't push your luck' -- al die andere pogingen met hele rare nieuwe grappige originele trucs blijken 99% verloren moeite.

Ik loop dan natuurlijk helemaal achteraan als die 1% voorbijkomt en iedereen het eerder weet dan ik, nu ja daar kan ik dan wel mee leven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino