Re: LONDINIUM espresso app

6
Marcje schreef: do 24 okt 2019, 17:33 Leuk!
Het decor is wel veranderd t.o.v. eerdere cinematografische werken...?
Ik had altijd meerdere Londiniums, maar nu slechts een (de eengroeps horeca versie) want de L-R staat bij mijn vriendin zodat 1) zij er elke dag heel simpel een verrukkelijke espresso mee kan zetten bij het ontbijt en 2) ik ook als ik bij haar ben kan genieten van top espresso ;-)

Dus je ziet haar keuken als achtergrond.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

8
Een leuke bijkomstigheid is dat ik ook vanuit mijn huis de status van de L-R hier enige kilometers vandaan kan zien op de app en desgewenst de zetdruk kan aanpassen.

Dus als je huisgenoot niet erg technisch is en de koffie wat 'zuur' vindt, kun je vanaf je kantoor even de zetdruk/temp verhogen om dat te verhelpen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
fransg schreef:Een leuke bijkomstigheid is dat ik ook vanuit mijn huis de status van de L-R hier enige kilometers vandaan kan zien op de app en desgewenst de zetdruk kan aanpassen.

Dus als je huisgenoot niet erg technisch is en de koffie wat 'zuur' vindt, kun je vanaf je kantoor even de zetdruk/temp verhogen om dat te verhelpen ;-)
Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!