Wie kan mij vertellen hoe ik kan zien hoeveel kopjes koffie dit apparaat al heeft gezet. Ik kan het niet vinden in de handleiding.
Heel graag hulp, alvast bedankt.
Re: Siemens EQ5 - aantal kopjes gezet
2Dit type heeft volgens mij geen koppentellersysteem.
Ik vond de volgende espresso toch lekkerder.
Re: Siemens EQ5 - aantal kopjes gezet
3De volgende knopcombinaties geven extra mogelijkheden:
* "Off" en "Stoom" bij inschakelen vasthouden - Factory Reset
* "Start" en "Stoom" en ook “Tresterschublade” - ik neem aan dat de lekbak bedoeld wordt, eruit: Start de demomodus
* Servicemenu: Inschakelen, keuzeknop op “Apparaat spoelen” zetten. Uitschakelen.
Dan: "Off" en "Start" bij inschakelen ingedrukt houden en dan opent het SDS Menu
In het service menu
Kies met bovenste draaiknop: Componententest, Sensortest, Statistics, Produktie data (= Software en Hardware versies), Memory errors, Log-gegevens
Met "Off" selecteren en dan met bovenste knop weer verder kiezen
Met “Stoom” ga je weer een nivo terug ggf
Aantal koppen totaal en per soort en allerlei andere gegevens vind je onder Statistics
(in SDS menu, 2x bovenste knop naar rechts, “Off” en met bovenste knop door gegegevens bladeren, met “Stoom” terug naar SDS menu, nog een keer “Stoom” en je bent weer in de normale modus.
* "Off" en "Stoom" bij inschakelen vasthouden - Factory Reset
* "Start" en "Stoom" en ook “Tresterschublade” - ik neem aan dat de lekbak bedoeld wordt, eruit: Start de demomodus
* Servicemenu: Inschakelen, keuzeknop op “Apparaat spoelen” zetten. Uitschakelen.
Dan: "Off" en "Start" bij inschakelen ingedrukt houden en dan opent het SDS Menu
In het service menu
Kies met bovenste draaiknop: Componententest, Sensortest, Statistics, Produktie data (= Software en Hardware versies), Memory errors, Log-gegevens
Met "Off" selecteren en dan met bovenste knop weer verder kiezen
Met “Stoom” ga je weer een nivo terug ggf
Aantal koppen totaal en per soort en allerlei andere gegevens vind je onder Statistics
(in SDS menu, 2x bovenste knop naar rechts, “Off” en met bovenste knop door gegegevens bladeren, met “Stoom” terug naar SDS menu, nog een keer “Stoom” en je bent weer in de normale modus.