Lachen

1
:D :D
Net op het nieuws.
Kapper in Maastricht open.
Kappers staan te knippen en kapper houdt heel lulverhaal hoe hij zijn best doet om Coronaproof te werken.
Echter geen afstand,geen mondkapjes .Niks. :shock:
In de spiegel is te zien hoe de kapper in een papieren zakdoek snuit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en op naar de volgende klant. Bij de ingang vroeg hij nog of de klanten geen verschijnselen vertoonden. :lol: :lol:

Nos journaal.
Je verzint het niet. :mrgreen:
De humor ligt op straat.
Laatst gewijzigd door cremalover op ma 11 mei 2020, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Lachen

2
Ik weet niet zo goed wat je nu bedoelt. Ben je nou voor mondkapjes of juist niet? Wel of niet aan de slag?
Ik heb hier op het forum geleerd dat mondkapjes niet werken, alleen de medische houden een virus tegen. Later ook officieel bericht vanuit overheid /rivm dat en mondkapje schijnveiligheid biedt.
Dus, als een (niet werkend) mondkapje nog nodig is, is het nog niet de tijd om met zijn allen de trein in te gaan. Oftewel, als het zo veilig is om met zijn allen de trein in te gaan kunnen we in de hele maatschappij stoppen met maatregelen en het normale leven oppakken.
Zo tegenstrijdig is dit mondkapje vind ik.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn denk ik dan, of ze willen weer een nieuwe lading besmettingen creëren omdat de ic er klaar voor is óf het valt allemaal toch wel mee.
Oh en 3, niemand weet wat er nou echt aan de hand is.

Ik hoor zelf ook bij de risico groep door mijn geschiedenis. Ik ben begonnen met interval trainingen hardlopen eind vorige maand en zoals altijd gezond eten. Ik wil daarmee lichamelijk proberen klaar te zijn voor als ik het virus krijg en hopelijk heeft mijn lichaam dan genoeg tijd om het virus te tackelen omdat mijn longen en hart het volhouden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3
bobbee schreef: ma 11 mei 2020, 09:12 Ik weet niet zo goed wat je nu bedoelt. Ben je nou voor mondkapjes of juist niet? Wel of niet aan de slag?
Ik heb hier op het forum geleerd dat mondkapjes niet werken, alleen de medische houden een virus tegen. Later ook officieel bericht vanuit overheid /rivm dat en mondkapje schijnveiligheid biedt.
Dus, als een (niet werkend) mondkapje nog nodig is, is het nog niet de tijd om met zijn allen de trein in te gaan. Oftewel, als het zo veilig is om met zijn allen de trein in te gaan kunnen we in de hele maatschappij stoppen met maatregelen en het normale leven oppakken.
Zo tegenstrijdig is dit mondkapje vind ik.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn denk ik dan, of ze willen weer een nieuwe lading besmettingen creëren omdat de ic er klaar voor is óf het valt allemaal toch wel mee.
Oh en 3, niemand weet wat er nou echt aan de hand is.

Ik hoor zelf ook bij de risico groep door mijn geschiedenis. Ik ben begonnen met interval trainingen hardlopen eind vorige maand en zoals altijd gezond eten. Ik wil daarmee lichamelijk proberen klaar te zijn voor als ik het virus krijg en hopelijk heeft mijn lichaam dan genoeg tijd om het virus te tackelen omdat mijn longen en hart het volhouden.
Het gaat me om 00:42 in de video.

Hij vraagt aan de klanten of ze ziek zijn,staar vervolgens te knippen en te snuiten. De gotspe.
Mondkapjes werken in Maastricht niet . Das algemeen bekend. Schuld van Blanchedael. :mrgreen: :mrgreen:

6
slim van de cameraman om dat snuiten, vegen en in de broekzak stoppen net in beeld te pakken.

Ik heb wel een mondkapje, met modieus design, dat helpt weliswaar verder nergens tegen maar ik draag er wel mee uit dat ik artsen zonder grenzen steun en de vakkenvullers een hart om de riem steek.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
fransg schreef: ma 11 mei 2020, 09:50 slim van de cameraman om dat snuiten, vegen en in de broekzak stoppen net in beeld te pakken.

Ik heb wel een mondkapje, met modieus design, dat helpt weliswaar verder nergens tegen maar ik draag er wel mee uit dat ik artsen zonder grenzen steun en de vakkenvullers een hart om de riem steek.
Zeker.

9
bobbee schreef: ma 11 mei 2020, 12:27 Als je niest ben je ziek? Mag hopen dat dit snel voorbij is.
Geadviseerd wordt om thuis te blijven en contact te vermijden bij symptomen van Corona. Niezen is een van de symptomen.Natuurlijk kan dit ook alergie zijn. Voor haar of zo. :geek: Maar voor een kapper die dagelijks veel nauw contact heeft met klanten voor mij een no-brainer.

10
Ik hoop dat deze periode snel voorbij is.

Grappig maar ook beetje gemeen van de cameraman om die kapper nu zo in beeld te brengen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!