Te koop aangeboden een mooie Compak E8 OD

1
Deze Compak E8 On Demand coffee grinder heb ik in 2017 gekocht. De molen is uitsluitend thuis gebruikt met als gevolg dat er hooguit 60 kilo koffie doorheen gegaan is. Toch wel een van de beste pro-consumer coffee grinders die er op de markt te vinden is. Heeft stalen maalschijven van 83 mm, een krachtige 730 Watt motor, grind-chamber ventilate en traploze verstelbare maalgraad. Geschikt voor thuis en professioneel gebruik en een garandeerde contante maling. Bovendien heeft deze grinder een micrometric fijnmaling systeem die de schijven op zijn plaats houdt en een digitaal touch panel met instelbare timers voor 1, 2 of 3 shots koffie. De maaltijd moet bij aanzetten voor elke timer opnieuw ingesteld worden. Aankoopbon overigens nog aanwezig.
Sanremo YOU, Bentwood V63

Re: Te koop aangeboden een mooie Compak E8 OD

2
Mooie molen, u bent alleen vergeten de prijs te vermelden.

Ook wordt het algemeen op prijs gesteld om iets over uzelf te vertellen of ook in het forum deel te nemen. Nu twee verkoop advertenties als eerste bijdrage en één deelname in een post. Voordeel: wel vanaf mei lid
Laatst gewijzigd door Keyser op vr 05 jun 2020, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Te koop aangeboden een mooie Compak E8 OD

5
Dank allemaal voor de opvoeding! ;) Ik heb de regeltjes gelezen.

Heb inmiddels vandaag de molen verkocht op Marktplaats. Daar stond-ie al een tijdje op en kan hier weer verwijderd worden.

Het leek me leuk om hier bij dit forum aan te sluiten en zag dat je ook spulletje te koop kon aanbieden.

Over mijzelf? Is daar een speciale plek voor? Zal best. Ga wel even zoeken.

Vind het in ieder geval leuk hier.
Sanremo YOU, Bentwood V63