Verkocht: Even voorstellen & Compak K3 Touch Advanced te koop

1
Dag allemaal,

Mijn naam is Paul, ik ben 29 en al een poosje 'bezig' met koffie. Ik lees al enkele maanden met veel interesse wat er op dit forum verschijnt en nu is het dus tijd voor een eerste post.

Ik verkoop mijn Compak K3 Touch Advanced maler (2013). Hij heeft me jaren goed gediend, maar omdat ik steeds meer interesse heb in single dosing is hij uit de gratie gevallen. Ter info: de nieuwkomer is een HG-1.
Hij is goed onderhouden, werd grondig zuiver gemaakt en staat te wachten op een nieuwe eigenaar. Bij een onderhoudsbeurt is er een klein plastic ringetje aan de binnenkant afgebroken waardoor de plastic voorkant niet meer helemaal vanzelf blijft zitten. Vandaar ook de zwarte tape op de foto's. Afhankelijk van je eisen wil je er misschien ook een nieuwe set maalschijven in steken, maar verder is hij in prima staat.
Dit is het model met de timerafstelling aan de onderkant van het toestel. Het is niet de meest handige plaats, maar eerlijk gezegd heeft het me nooit gestoord omdat ik de voorkeur geef aan manueel malen en afwegen: alleszins betrouwbaarder dan de timer.

Ik had zelf een prijs rond de €250 in gedachten en bij voorkeur afhaling in Eindhoven of Genk (BE).
Laatst gewijzigd door pauls90 op ma 07 dec 2020, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip