[Verkocht]: Baratza Sette 270 Wi

1
Hallo allemaal,

Ik bied mijn Baratza Sette 270 Wi te koop aan. Ik heb hem een aantal jaar gehad, en was eigenlijk heel tevreden over de workflow en smaak. Maar upgraditis heeft het gewonnen, what can I say.

Een korte geschiedenis:
- Nieuw gekocht begin 2018, er zit maximaal zo'n 50kg koffie doorheen schat ik.
- De maler is gekocht als 270W. Baratza bracht vlak daarna de Wi uit met upgrade kits voor eigenaren van de 270W, en die zit erop. Werkt perfect.
- Ik heb een probleem gehad met de gearbox, die was versleten met een hoop kabaal als gevolg. Balen dat een onderdeel stuk ging, maar aan de andere kant is het bij Baratza wel heel eenvoudig om zelf onderdelen te bestellen en te vervangen. Kortom: er zit een nieuwe gearbox in.

Kijk, ik denk persoonlijk dat je - ondanks het onderhouds-/reparatiegemak - deze maler niet moet kopen voor de komende 25 jaar. Maar als je een (meer dan) goede instapmaler zoekt om een tijd de espresso hobby mee uit te bouwen om over een tijdje misschien alsnog meer geld uit te geven, dan denk ik dat je hier een heel goede optie aan hebt.

Vraagprijs is 250 euro. Te bekijken en evt op te halen in Gent, maar ik wil heb ook met plezier opsturen. Verzendkosten zijn voor de koper.