Flair Neo, Pro of toch Cafelat Robot
1Niets zo veranderlijk als de mens. Waar ik tot vandaag nog op zoek was naar een PV Export, heb ik besloten toch voor een Fair of Robot te gaan. Vooral omdat ik niet heel veel koffie drink en tegen het onderhoud van de andere machines op zie. Ik hoop dat iemand hier mij uit ervaring iets kan vertellen over de kleinere basket in de Flair Neo tov de Pro of de Robot. Ik lees dat je vanwege die kleinere basket iets grover moet malen en dat daardoor de zurige tonen wat meer naar boven komen. Ik hou juist niet van zuur. Het moet lekker in balans zijn en meer naar zoet en lobbig toe gaan. Klopt dit? Ik kan namelijk een Neo met drukmeter krijgen voor de helft van een Pro. De Robot is nog duurder, maar als de espresso daar uit zo veel lekkerder is, maakt mij dat niet uit. Vraag is dus met name of de espresso uit de Neo inderdaad meer zurig is dan de pro of de robot. En ben wel benieuwd of de kwaliteit van de espresso’s uit de pro en de robot vergelijkbaar is. Benieuwd naar de ervaringen hier. Bedankt