Maar hoe meer ik rondkeek en hier informatie las hoe meer ik naar een Bezzera Strega wilde overstappen. Maar toen ik verder ging lezen, filmpjes kijken en live kijken naar de apparaten werd ik steeds meer verliefd op een La Pavoni. Ik ben erin geluisd hier op dit forum

Maar is een La Pavoni wel verstandig voor mij? Ik heb er geen ervaring mee maar ik leer graag. Wel zet ik over het algemeen dubbele espresso's (60-70 ml) en regelmatig een cappuccino. Kan dat wel met een La Pavoni? Of moet ik toch bij de keuze voor een Strega bijven?
Iedere keer als ik filmpjes kijk van La Pavoni's voel ik me op een roze wolk. Maar blijft die wolk roze?
Mijn vrouw vind het voor mij een leuke hobby maar zij wil vooral snel een lekker kop koffie (lungo-achtig). Dus denken we er nu aan om er een 2e machine naast te zetten....áls ik voor een La Pavoni ga. Een machine die ik ook makkelijk kan gebruiken als we gasten hebben. Wat dat moet worden is een volgende stap.
Dus in dubio: gaan voor een Strega (waar mijn vrouw ook mee zal werken) of een La Pavoni en nog een machine ernaast.
Help me