Re: 25 cm

3
Eindelijk weer een keer sneeuw :D

Voor de zekerheid mijn fiets maar even in de schuur gezet, anders kom ik morgenochtend niet weg :mrgreen:
Cafelat Robot Barista, Technivorm-Mokkamaster Model 68, Hario V60, Hario Buono kettle, Mazzer Mini

6
Sodeju, zelfs hier in Rotterdam met sneeuw, leuk. Mij is door code rood gillers chronisch optimisme verweten, trotzdem ga toch straks lekker sneeuwballen gooien met de buurkinderen. Fijne dag aan jullie allen.
Afbeelding

Afbeelding

8
ArjanV schreef: zo 07 feb 2021, 12:13 Voor de zekerheid mijn fiets maar even in de schuur gezet, anders kom ik morgenochtend niet weg :mrgreen:
Pracht fiets, gave kleur ook ;-)

Mijn fiets is te zwaar bedolven onder de sneeuw, die krijg ik niet meer van z'n plek voorlopig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
gilleko B. schreef: zo 07 feb 2021, 12:21Mij is door code rood gillers chronisch optimisme verweten, trotzdem ga toch straks lekker sneeuwballen gooien met de buurkinderen.
Buiten gewandeld, ging best goed. Het sneeuwt matig en waait niet zo hard hier. We hebben een leuk hotel gereserveerd in de omgeving van Amsterdam en het is even de vraag hoe ernstig dat code-rood moet worden genomen -- daarheen gaan of binnen blijven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

10
fransg schreef: zo 07 feb 2021, 12:23
Mijn fiets is te zwaar bedolven onder de sneeuw, die krijg ik niet meer van z'n plek voorlopig

sneevietsIMG_0333.jpg
Zou met dit weer sowieso niet op een tweewieler gaan rijden, je glibbert alle kanten op :o
Cafelat Robot Barista, Technivorm-Mokkamaster Model 68, Hario V60, Hario Buono kettle, Mazzer Mini