Omdat dit topic nog niet echt bestaat.
In mijn geval "man en hond".
Bijna heel mijn leven honden om mij heen gehad. Op de boerderij stond ik in de box en de hond bewaakte mij. Een Duitse herder bleek later, maar ik heb altijd gedacht dat het een Keeshond was. Toen we geen boer meer waren maar nog wel op de boerderij woonden hebben we een paar aanlopertjes gehad. Op mijn12de samen met mijn vader een pup uitgezocht bij een fokker waar een ongepland nestje was. Timmie, een beetje een Bouvier gemengd met een windhond. Hij is 18 jaar geworden. Zelf woonde ik toen al op kamers in Leiden en Amsterdam. Hond paste toen niet in mijn leven. Op mijn 45 ste weer een hond, een Friese Stabij-pup genaamd Jip. Die is 7 jaar oud geworden, overleden aan epilepsie. Twee maand later in 2008 een nieuw Stabij-pup: Binke. https://photos.app.goo.gl/Rg1NfPqDqM6DEKEK9 Die is eind augustus vorig jaar overleden, oud en op. Tja en wat doe je dan? Weer een hond? Een grote of een kleinere? Uit het asiel? Een herplaatser binnen de Stabijvereniging? Daar moest even over nagedacht worden. Maar het is uiteindelijk gewoon weer een pup geworden uit dezelfde lijn als mijn vorige twee Stabijs. En hij geeft / heeft veel plezier!
Man en huisdier
1Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva = 2820 & een QM3000. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.