Literair vraagje

1
Even los van de koffie -- er zitten hier belezen leden bij, dus ik wil even vragen of er ook een liefhebber van poëzie is, die bijvoorbeeld enthousiast wordt van Leopold en daarbij niet denkt aan de Belg die in Kongo op jacht ging. Zo ja dan heb ik mogelijk iets.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Literair vraagje

2
Ga hierop reageren. Lees eigenlijk nog maar heel weinig, teer op een literair verleden en lees af en toe nog eens wat. Denk in deze fase van mijn leven vooral in plaatjes en tracht vooral mijn o.a. smaakpapillen in zintuiglijke in te ontwikkelen. Deze post placht wel tot nadenken zo van " lees ik nu eigenlijk te weinig en mot ik nou weer eens wel of niet". Ik ga er over nadenken. Leuk dat je dit aanbiedt!

4
gilleko B. schreef:Ga hierop reageren. Lees eigenlijk nog maar heel weinig, teer op een literair verleden en lees af en toe nog eens wat. Denk in deze fase van mijn leven vooral in plaatjes en tracht vooral mijn o.a. smaakpapillen in zintuiglijke in te ontwikkelen. Deze post placht wel tot nadenken zo van " lees ik nu eigenlijk te weinig en mot ik nou weer eens wel of niet". Ik ga er over nadenken. Leuk dat je dit aanbiedt!

Afbeelding
Ik vind omschrijving van jouw gedachtengang in ieder geval prachtig lezen!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Ga hierop reageren. Lees eigenlijk nog maar heel weinig, teer op een literair verleden en lees af en toe nog eens wat. Denk in deze fase van mijn leven vooral in plaatjes en tracht vooral mijn o.a. smaakpapillen in zintuiglijke in te ontwikkelen. Deze post placht wel tot nadenken zo van " lees ik nu eigenlijk te weinig en mot ik nou weer eens wel of niet". Ik ga er over nadenken. Leuk dat je dit aanbiedt!

Afbeelding
Ik vind omschrijving van jouw gedachtengang in ieder geval prachtig lezen!
Dank
Afbeelding

Afbeelding