Oltmans Van Dis

1
Ik heb dit zo vaak bekeken dat ik al hele strofes uit mijn hoofd ken. Boeiend interview, de gedachte van van Van Dis om "te scoren" middels een makkelijk slachtoffer bleef uit. Als je van nature een querulant bent (dus geen aangeleerd kunstje zoals bij die Willibrord Frequin) dan is dat toch wel boeiend om te zien en noopt mij om te delen
Afbeelding
Indrukwekkend interview met een verdwenen fenomeen dat paradijsvogel heet

https://youtu.be/2IkeaRXCGJQ

Afbeelding

Re: Oltmans Van Dis

4
Twee totaal verschillende interviews met totaal verschillende mensen, maar hoewel ik het betreur, ben ik het met Joste eens. Maar Ischa Meijer kan ik mijn nog goed herinneren. Dit interview kende ik niet (meer). Cees van Eeden de ideale schoonzoon, Ischa denk ik niet

5
Joste schreef: vr 16 jul 2021, 11:31 Dit soort gesprekken op dit niveau zijn een zeldzaamheid geworden op de nederlandse televisie. Ook bij Zomergasten niet te verwachten.
Kijk jij nog televisie?
Ik vind het ronduit schofferend wat ik op de nederlandse tv voorgeschoteld krijg.Kwaliteit is dermate belabberd dat ik het gevoel krijg dat het ze zelf ook niks meer interesseert.
Enige wat ik nog af en toe kijk zijn NDR en WDR. Maken nog programma's die de moeite waard zijn .
Op weekbasis zit ik op minder dan een uur.
Laatst gewijzigd door cremalover op za 04 sep 2021, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

6
cremalover schreef: za 04 sep 2021, 19:37 Kijk jij nog televisie?
Ik heb geen tv, al bijna 15 jaar niet. Des te beter kan ik er een uitgesproken mening over hebben natuurlijk.

ik kijk wel via de laptop naar het officiële journaal van de NOS. De sensatiekanalen laat ik sowieso zitten.

En als er een F1 race is kijk ik op de laptop of telefoon via Ziggo hoe Nederland (Max) het doet maar soms vergeet ik het en dan lees ik daarna wel hoe we het hebben gedaan.

Verder zie ik alleen tv als ik bij mensen binnenstap die er een aan hebben staan en dan is het altijd schrikken wat een dom gedoe daar is. Het zwakzinnig noemen zou een belediging zijn van cerebraal gehandicapten.

Geen wonder dat veel mensen die een tv hebben compleet van het padje zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

8
fransg schreef:
ik kijk wel via de laptop naar het officiële journaal van de NOS. De sensatiekanalen laat ik sowieso zitten.
Dat IS sensatieprogramma #1!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

10
Ja, ze houden je op de hoogte van allerlei vaak onthutsende trammelant. Je zal bijvoorbeeld nooit horen dat Sven en Indy beiden vandaag hun zwemdiploma A hebben gehaald terwijl je daar best een goed gevoel van krijgt!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!