Even kort voorstellen:
KoppieK.
Set-up: Bezzera strega + K6 telescopico + BB005 + Gene cafe
Daarnaast in het bezit van een 3D-printer (Prusa MK2s) voor eindeloze mogelijkheden en oplossingen voor diverse praktische problemen
Voor forumleden die een oplossing op maat willen hebben ben ik bereid om een printservice te leveren. Denk aan filterhouder, hopper op maat, vervangen van kapotte onderdelen, adapters maken etc.
Re: Voorstellen
2Welkom!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Inderdaad, welkom en altijd handig om te weten.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4Welkom.
Terzijde, 3d-printers zijn nog steeds niet zo populair gelijk ik verwacht had toen die echt rumoer maakten in de pers al die jaren geleden
Terzijde, 3d-printers zijn nog steeds niet zo populair gelijk ik verwacht had toen die echt rumoer maakten in de pers al die jaren geleden
5Welkom.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60