Koffieplant

1
Ik had vanmiddag het officiële afscheid bij een organisatie waar ik tien jaar vrijwilliger was.
Vanwege ‘hij heeft iets met koffie’ kreeg ik onder andere een koffieplant.
Het afscheid was een paar maanden opgeschoven nadat ik (buiten mijn schuld) enkele vingers brak en ook tgv de nieuwe coronagolf.
Vandaag bleek de koffieplant, in zijn fraaie doos, stilletjes te zijn heengegaan 😀
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Koffieplant

4
Jammer dat ze die niet levend konden houden.
10 jaar is een beste tijd, daar mogen wel wat koffiebonen tegenover staan.

Maar nu kun je iig een sigaar van de bladeren draaien. :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

6
Haha maakt het mij een slecht mens wanneer ik ook heel veel humor in deze situatie zie?
Dat hij überhaupt ontstaat, maar ook de symboliek die je niet wil geven.
Je zou er een klein grappig verhaaltje over kunnen schrijven. Is dat niet het eigenlijke cadeau? Frans....

7
Keyser schreef: vr 17 sep 2021, 07:10 Haha maakt het mij een slecht mens wanneer ik ook heel veel humor in deze situatie zie?
Het openmaken en ontdekken van de 'plant' was ook een geweldig mooi grappig en ontwapenend moment voor de hele groep, enorm gelachen en er ontstond een soort ontroering. Dat was wellicht het verborgen geschenk van de bijeenkomst.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
Terwijl het hele land wat cultuur en vooral jeugddisco-festivals verlepte is het koffieforum juist tot grote bloei en wasdom gekomen, dat is dan wel weer mooi!