Re: Sanremo YOU

3
Mooi ding. Zet deze ook op mijn lijstje. Als het goed is binnenkort een keuken update door uitbouw en ik vind daar hoort dan ook een nieuwe machine bij :)

Dalla Corte Mina staat tot nu toe bovenaan, deze machine heeft zich ook al bewezen.

De nieuwe E1 Prima vind ik ook een mooie machine maar de software op het moment is een drama. Mijn leverancier is gestopt met verkoop gezien de 3 machines die hij had verkocht allemaal issues hadden met de software. Uiteraard een simpele software update kan dit verhelpen, maar daar zit je als nieuwe gebruiker niet echt op te wachten.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

8
fuel schreef: wo 10 nov 2021, 14:20 Zal pas rond Juli 2022 leverbaar zijn, prijs rond de 6500 euro.
Komt het servicecontract nog bij vermoed ik
Want die onderdelen kun je niet met enkele steeksleutels zelf onderhouden lijkt me.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

10
Net even vernoemd apparaat bekeken (GS 3), qua vormgeving de YOU letterlijk elke dag, de GS 3 mag dan beter zijn qua inwendig spul (is dat ook zo?) maar mooi is niet de beschrijving die ik daar aan zou geven, een doos met een groepskop eraan, muah.. En ook, jemig die YOU is mooooooooi :shock:

Maar goed, smaak en niet over twisten enzo :lol: