Even voorstellen, zoals het hoort...

1
Beste mensen,

Dank voor het toelaten! Al een tijdje aan het lezen op dit forum en me nu toch maar eens aangemeld.

Zelf al een tijdje bezig met koffie, laatste 2 jaar echt serieus. Wat ooit begon met een overstap van Senseo naar Nespresso is nu uitgegroeid naar verschillende zetmethodes die ik gebruik. Aeropress, Hario V60 en er staat nog ergens een mokkapotje.
Naast deze apparaten ben ik sinds kort ook in het bezit van een Creme One 4 (alles erop en eraan) met een eureka mignon perfetto molen.

Voor werk mag ik ook regelmatig een espressomachine bedienen en geef ik zo af en toe workshops over het baristavak. Ben niet per se de grootste expert, maar de basis kan ik best goed overbrengen.

Hoop via dit forum veel te lezen en te leren over jullie ervaringen en hopelijk kan ik mijn ervaringen misschien ook delen.

Hartelijke groeten,

Dennis

Re: Even voorstellen, zoals het hoort...

6
Ha, zo spannend is het niet. Ik werk in een lunchroom/koffiebar. Daar sta ik of achter de koffiemachine of in de keuken.
Daarnaast mag ik voor een bedrijf in de buurt workshops geven.
En heel af en toe ren ik nog met borden bij een brasserie, maar de eerste twee zijn nu de voornaamste opdrachten. (Ben sinds dit jaar zzp'er)
bobbee schreef: za 25 dec 2021, 23:31 Welkom!

Workshop, af en toe espressomachine bedienen?
Ben wel benieuwd naar wat voor werk je doet...